Tiddelibom.

I dag lå det et anseelig snølag på bakken da jeg våkna. Det er jo ikke hver dag sånt skjer her i Nijmegen, så derfor fikk herr D90 bli med ut da Emma inviterte meg ut på en «promenad» (hun er svensk).

DSC_3793

Vi gikk til Kronenburgerpark. Der står det et digert, «hårete» tre som alltid fanger oppmerksomheten min. Jeg syns det ser ut som en gammel, langhåret hippie. Legg merke til måka som troner på toppen – derfra kan den se utover hele Nijmegen.

DSC_3796

Hils på Emma! Hun er på «utbyte» fra Lunds universitet, og går master i fransk. Men hun er ikke dårlig i lingvistikk heller, og hun er like språknerd som meg. Dessuten elsker hun Ylvis! Vi spiser middag sammen stadig vekk, og det er deilig å ha noen å snakke «skandinavisk» med.

DSC_3807

Sånn her så gata mi ut i dag.

DSC_3811

Sykkelveskene mine har fått et fint snølag på seg, og likner nesten røde kaker med melis på.

DSC_3810

Men så var det inn igjen!

Legg igjen en kommentar

