Fine Nijmegen.

Hils på mitt nye, lille hjørne av verden: Nijmegen. Her skal jeg bo i (minst) to år for å studere kognitiv nevrovitenskap. Jeg blogger mer om dette på en ny blogg jeg har laga, som skal være et supplement til denne bloggen  (http://lingvistheidi.wordpress.com, se også RSS på høyresida her!). Skal skrive litt mer når jeg er kommet mer ovapå praktiske utfordringer og generelt i livet (!). Inntil da kan dere få se noen flere bilder jeg tok de første par dagene, da alt var splitter nytt og lykkerusen overskygga det meste annet:

2 thoughts on “Fine Nijmegen.

  1. Det så skikkelig fint ut! :D Åh! Jeg tror det er på tide at jeg blogger litt om mitt nye liv også. PS: Vi må maile eller noe, savner det kjekke trynet ditt siden du ikke er på fjesbok. ö

  2. Det er faktisk skikkelig fint også.. :) Ja, det må du gjøre! Jeg skal love å følge med. Mailing er fint, skype kan vi óg, hvis du vil!

Legg igjen en kommentar

