Pikslete 2010, juli-desember.

Juli.

Var ute og gikk mye i Oslo som gateverver for Røde Kors.

Dro på enmannstur med tog, buss og båt til Trænafestivalen. Et av årets desiderte høydepunkter, med Moddikonsert i en diger fjellhule og midnattssol.

Jeg og Noa var på blåbærtur.

Jeg prøvde å farge sengeteppe og gardiner, men det gikk rett i dass – to ganger. Jeg gav opp.

August.

Jeg klippa meg ganske så kort.

Var ute og trippa med fine ballerinasko.

Tok toget til Ås for å besøke Marthe for første gang.

September.

Var på The Laundromat Café på Bislett.

Begynte å lære meg litt devanagari (skriften i hindi), men var ikke helt stø enda..

Opererte ut visdomstenner, og så ut som en hamster.

Marthe tegna meg.

Oktober.

Vi hadde et av mange dådyrbesøk i hagen.

Satt alltid ved vinduet på Sverdrup og leste.

Malte «kontrastveggen» på rommet mitt hvit.

November.

Det blei kaldt.

Jeg prøvde å få oversikt over bøying av verb i hindi..

Drakk masse te.

Sleit med å finne normale lesesalplasser på Blindern.

Var på hytta med pappa og Noa.

Pappa felte trær mens jeg leste til eksamen.

Hadde blitt litt flinkere i devanagari..

Pappa hang opp hyller på rommet mitt!

Desember.

Hindi, hindi, hindi.

Jeg fikk IKEA-sofa i førjulsgave fra mamma, pappa, mormor og morfar. Elsker den.

Tilbragte romjula og nyttår på hytta.

Gikk vinterens første skitur..

..i et julekort.

Og så leste jeg meg inn i det nye året.

2 thoughts on “Pikslete 2010, juli-desember.

  1. Åh, så fint. Og så lite oppdatert jeg er på deg, vennen. Er du aldri på MSN lenger, og har du ikke Facebook? Jeg prøver å stalke deg, men det er himla vanskelig.. <3

  2. Har ikke fjesbok, nei. Vanskelig å stalke meg, men twitter er kanskje det beste stedet om du vil prøve :p Jeg svarte deg på den kommentaren du la igjen før jul, men tenkte jo ikke på at du kanskje ikke kom til å se den. Typisk meg.

Legg igjen en kommentar

