Noa vims.

I fjor var første året siden jeg fikk mitt første kamera at jeg ikke hadde noen hund med rødt juleskjerf om halsen å ta bilde av foran juletreet i stua. I år kommer han her til å vimse rundt og snuse på julepynten:

Hils på Noa. En gang var han så liten:

Han kom til verden sammen med 6 søsken 18. februar, og har bodd hos mamma, pappa og lillesøster siden april. Noa er en rar skrue som er ganske sta, opptatt av å følge med på verden rundt seg og fortsatt litt valp. Han het Joker mens han fortsatt bodde hos oppdretterne, og om det var skjebnen eller om de faktisk traff blink er jeg ikke så sikker på.. Han er uansett veldig fin, og opplever sin første jul i år.

Et lite blogginnlegg, gitt. Kanskje det kommer et til snart? Følg med, følg med.. Og stem på bra blogger på Tordenbloggen!

2 thoughts on “Noa vims.

  1. Heidi! Jeg fikk sug i magen da jeg så du hadde begynt å følge meg på Bokelskere. Det er altaltalt for lenge siden sist. Kan vi ikke møtes en dag og ta en kaffi? Te? Varm klut? Nødutgang foran, på midten og bak. Savner deg, snupp.

    PS: Så skjønn Noa var. :)

Legg igjen en kommentar

