Gratulerer med vel overstått, Norge!

4 thoughts on “Gratulerer med vel overstått, Norge!

  1. Jeg må si du er god på snik-fotografering av mennesker. Veldig fint jeg tok av deg synes jeg. :) *Cred*

    Så er du sikkert fornøyd med kongebildene?
    Det var veldig mange fine bilder!

    • Jada, du var så flink så. Bare jeg får klipt det håret nå… :p (Er meget sjelden jeg legger ut bilder av meg selv her, egentlig, men what the heck – det var jo 17. mai)

      Og takk. :) Helt greit fornøyd, egentlig.

Legg igjen en kommentar

