Ny kåk.

Ny utsikt. En hage, noen nypebusker. Lang, bred vinduskarm. En turkisblå vegg, resten hvite. Blått og hvitt kjøkken, spiskammers i det ene hjørnet, og en vinterhage. Store, fine vinduer som slipper inn den sparsomme vårsola. Dempa klassisk musikk høres gjennom den ene døra, fottrinn høres fra overetasjen. Lampa over det lille kjøkkenbordet gynger litt i takt. Ullsokker på beina, «det er litt gulvkaldt» – men her har jeg fått meg et hjem. Før hadde jeg bare et sted å bo.

16 thoughts on “Ny kåk.

    • Hihi. Takk.
      Nå kom jeg på å sjekke bloggen din også – jeg har lagt den til på lista i Blogger, men oppdateringene vil ikke komme opp! Kjipt. Så distré som jeg er glemmer jeg bort å sjekke om du har oppdatert, men nå var det jo masse å lese, og masse bilder! Hurra :)

  1. Hehe, gøy… Jeg meldte meg på engangskamera-prosjektet til hjartesmil, og i dag fikk jeg kamera med brev og adresseliste i posten. Et par hakk nedover på adresselista fant jeg faktisk et navn jeg kjente fra før; nemlig ditt! Jeg skal forte meg å ta bilder… Hilsen Yvonne fra Røyken TS

    • Neimen, hei :) Så morsomt. Jeg visste ikke at jeg kom med en gang, jeg. Hvor mange hakk ned på lista da? (Jeg skal nemlig med Oslo ICY til Sri Lanka om et par dager, og blir der i to uker.. Hmm.)

  2. Oida. Jeg er nummer en, du er nummer fire. Men tror du at 3 stykker rekker å fotografere og sende på 2 uker, da? Hvis ikke, kan jeg fikse det så du kommer lenger ned på lista. Sri Lanka, wohoo! Så bra! Håper (og regner med) at det blir spennende.

    • Kan du ikke legge ved en lapp i konvolutten som sier at jeg ikke er i Norge igjen før 7. april? Så veit den som er før meg det, og kan ta seg litt god tid :p Er det tidsfrist på å nå gjennom alle på lista?

  3. Tilbaketråkk: Pikslete 2010, januar-juni. | hvit skygge, svart sol

Legg igjen en kommentar

