Om min eksamenslesingssynd.

21. november begikk jeg en eksamenslesingssynd – jeg tok toget fra Oslo til Lund for å se Tegan and Sara. Jeg pakka med meg SUM1000-pensum, et klesskift, sovepose og andre nødvendigheter i en sprengt Berganssekk. Dette var altså lørdagen før onsdag 25. november, dagen da min første eksamen på Blindern fant sted. Jeg overnatta hos en couchsurfer, Klara  – student og klimaaktivist som nå befinner seg i byen alle snakker om. Hun lot meg sove på sofaen hennes i to netter (selv om jeg egentlig bare skulle sove der en natt – #togfail..). Uansett. T&S var fantastiske, selv om Tegan glemte teksten på Livingroom og selvom de spilte feil synkront på en The Con-sang (jeg tror det var Like O, like h). De smilte og prata. Ok, kanskje i overkant mye prat om IKEA (*host* Tegan) og et visst bord som hadde kranglete bein, og det var en jævla irriterende fyr som hele tida ropte diverse ting til dem. Sympatiske som de er, svarer de som regel også, men jeg tror det kom til et punkt. Og så sang vi Call it off sammen, alle sammen. Det var fint.

Astronautalis varma opp. Han var.. passe gæren, men alle elska ham til slutt.

Sara.

Tegan.

4 thoughts on “Om min eksamenslesingssynd.

    • Det var fint å se dem igjen, ja. :) Snakka en stund med merch-dama om at de skulle se å komme seg til Norge snart, og hun lovte å overbringe budskapet (hun var helt enig!). Så får vi se.

      Ka-aanskje kommer T&S hit til Oslo neste år …

Legg igjen en kommentar

