Standstill.

To år med meldinger er lest og sletta. Meldinger helt fra våren totusenogsju. Meldinger som jeg hardnakka har spart på og som har gjort at innboksen alltid er full. Nå er den tom: jeg har ny mobil. Den billigste jeg fant på nettet – jeg merker at ting som var viktig da jeg var 15-16 ikke er så viktige lengre.

Det er blåsøndag, det er masse uvaska klesvask, det er semiblå himmel, det er høstluft som siver inn mellom gardinene, det er dører som er lukket.

DSC_0952

Det er svarthvittfilm i et gammelnytt kamera, og snart tid for å gå ut.

One thought on “Standstill.

  1. that’s the way it goes. jeg var supersentimental før … 21. etter det var det liksom ikke så viktig lenger. man kan ikke holde fast på noe uansett. kanskje med unntak av seg selv. og til og med det er ikke alltid like lett.

Legg igjen en kommentar

