H0415.

DSC_9963

Utsikten min har fått gardiner siden sist.

DSC_9978

Nøkkelen min har fått en elefantvenn, og fast plass på spiker’n ved døra.

DSC_9985DSC_9979

Mamma og jeg har sydd gardiner, og store puter man kan lage en haug av og synke ned i.

DSC_9965

Den foreløpig eneste veggpynten er bildet Stine malte til meg og gav meg i bursdagsgave.

DSC_9970

Stolen har også flytta inn.

DSC_9967DSC_9969

Av totalt fire møbler på rommet mitt er tre stykker kjøpt på loppis eller Fretex. Kommoden og bordet er i sekstitallsstil – akkurat som stolen, og akkurat som jeg ønska meg.

Her bor jeg. Tenkte bare jeg skulle si fra. (Og jeg har endelig funnet ut av internettproblemene mine. Hurra!)

Forresten så har jeg vaska min første klesvask i vaskeriet. Må bli litt venner med de maskinene der, tror jeg, og når hver vask koster 15 kroner må man samle opp endel før man vasker. Siden jeg har minimalt med møbler går det fint å sette tørkestativet ved vinduet, så det gjorde jeg, og nå skal jeg slutte og bable. Må spise. Og gå på jobb. Svisj.

DSC_9961

4 thoughts on “H0415.

Legg igjen en kommentar

