Den kjære stolen min.

Bli med meg på besøk til sekstitallsstolen min. For øyeblikket bor den oppå loftet i garasjen under en gammel gardin, der den har stått siden mamma fant den for meg (jeg var i Bangladesh) på korpsloppemarkedet i fjor høst for omtrent 100 kroner.

DSC_5746DSC_5755DSC_5757DSC_5766DSC_5771DSC_5774DSC_5775DSC_5778DSC_5808DSC_5804DSC_5799DSC_5807

Punkt 1: Ja, det er rotete i garasjen vår.

Punkt 2: Fargen blir litt feil på bildene. Den er egentlig mer grønn enn blå.

Punkt 3: Jeg elsker den!

Legg igjen en kommentar

