CocoRosie @ Cosmopolite.

På fredag hadde jeg det meget travelt. Jeg løp ut av lokalene til Håndverkeren i Oslo fra Ungdommens Klimatoppmøte og tok første trikk til Torshov. Klokka hadde allerede passert 21:30, og da jeg kom litt andpusten opp bakken til Soria Moria-huset med fine, gammeldagse søyler sammen med et par andre etternølere, slapp jeg inn med utskrevet billett i hånda. Jeg tok kameraet rundt halsen og gikk inn med garderobelappen innafor tightsen (i mangel på ei lomme). Resten er en eventyrlig historie om to søstre ved navn Bianca og Sierra som fikk enkelte publikummere til å strekke armene i været, vrikke på hoftene og lukke øynene. Vi skulle helst sett at de aldri gikk av scenen..

DSC_4275DSC_4321DSC_4327DSC_4340DSC_4363DSC_4376DSC_4382DSC_4420DSC_4447DSC_4475DSC_4480DSC_4540DSC_4554DSC_4556

Fine vaarloek stod et par meter unna meg, og har skrevet om konserten sånn at du som ikke var der kan bli dratt inn i eventyret, og sånn at du som var der kan gjenoppleve det i tankene.

4 thoughts on “CocoRosie @ Cosmopolite.

  1. åååh, de er så fine! takk for flere bilder (og bedre enn mine stakkarslige mobilversjoner :P) og link :D det var skikkelig hurra-hurra over den konserten, altså. og det er nesten NESTEN så jeg kan se meg selv på et par av de bildene. nesten :P

    • Jaa. Jeg er ikke blodfan, men har «vent meg til» musikken over litt tid, og nå har jeg en CD også :) (Den med Rainbowarriors på. Jeg liker den sangen.)
      Hihi, jeg hadde nesten håpa at du skulle si «åh, jeg er på en av bildene!» ;p Telelinsa mi skulle vært med – da hadde det blitt enda bedre.

  2. jeg er nok litt blodfan ;) men det er lenge sia jeg har hørt særlig på cocorosie nå. en av grunnene er nok at alt jeg har av dem ligger på den gamle harddisken som jeg ikke alltid gidder å plugge i. dessuten er de jo ikke påspotify! latterlig. :P

Legg igjen en kommentar

