Om å være et rotehue.

På stolen min er det

palestinaskjerf 10 vesker to svarte tights to skriveblokker diverse mapper sokk konvolutt med brev/kort i

På gulvet ligger det

blader klær CDer ark laptoptrekk eske med gamle skolebøker ny parfyme koffert lapp fra en ny topp ubestemmelige papirlapper vannflaske håndkle

På nattbordet ligger det

nettbank-kodeting iPod leppepomade malariatabletter SIM-kort fra Grameen Phone utenlandsk valuta sikkerhetsnål hårklype hjemmelaga armbånd russekort kjekspakke CDer bursdagskort notatbøker rosa vekkerklokke som ikke går fotlenke ferdigleste bøker nødpass liten sveive-spilledåse epleskrott blyant

På skrivebordet ligger det

julekule av papir DVD bilder fra russetida papirkutter linser postkort fra Bangladesh lim det gamle pennalet notatblokk tre hengelåser ubrukt fotoalbum diverse notatbøker CD-mappe plastikkmappe med spørreundersøkelsen gamle vgs-prøver rutebok for t-banen pund papirlapp røkelse paraplytrekk repsils dagsbillett fra London brenne-CDer veske

bare sånn for å nevne noe.

Det er så rotete på rommet mitt, og det er kanskje derfor det er så rotete i hodet, kanskje grunnen til at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe, kanskje er det også grunnen til at jeg er melankolsk. Eller kanskje disse tingene er årsaken til at det er så rotete på rommet mitt.

4 thoughts on “Om å være et rotehue.

  1. Høne og egg. Kanskje.

    Forresten må du ha et alternativ til på skogspollen din: Jeg liker skogen fordi den lukter så godt.

Legg igjen en kommentar

