Jeg vil gjøre ting.

Det er så mye jeg har lyst til å gjøre i sommer. Jeg skal flytte til Oslo i midten av juli, noe som kanskje krever en innflyttingsfest (hva sier du, Stine?). Det tar man som det kommer. Har enda ikke feira tjueårsdagen, kan sikkert kombineres. Uansett.

Jeg har et konstant organiseringsbehov, og trenger derfor bare å skrive ned det jeg ikke vil glemme bort. (Lista oppdateres.)

Sommeren 2008 var litt sånn:

DSC_3589DSC_3599DSC_3750DSC_3299

Blir det snart juli og fri-fra-frivilligtilværelsen og Oslosommer, tro?

10 thoughts on “Jeg vil gjøre ting.

  1. Åh.. Jeg vil og på øya… Har lyst til å se Artic Monkeys!! Masse!! Datarock, Røyksopp, Band of horses kan godt sees igjen… Må i bryllup til den 14. august, men kanskje jeg kan noen dager før, hm… jeg vil, jeg vil, men får jeg det til?

    • Det er det bare du som kan svare på. :p Min omgangskrets er litt lunken til Øya, fordi det er så dyyyrt. Men jeg vil fordet.

  2. BEIRUUUUT!!! og röyksopp, jenny lewis, bob hund, andrew bird, bon iver, jenny wilson, slagsmålsklubben … vetiver! og kork spiller philip glass! jøss. ja, det blir bra :)

    • Jei :) Jeg tror jeg skal dra uansett om jeg får med meg noen. Bra musikk er bra musikk, med eller uten sosialisering ved siden av.

  3. Tror Oslo Live banker Øya ned i støvlene iår. I hvertfall i forhold til prisen.

    Dessuten: 2manydjs, Klaxons, Kleerup og Karin Park på samme dag for hundre spenn? Det er jo faktisk helt sykt!

    • Ja, Øya er dyrt.. 650 for én dag er mye når det er såppass mange relativt ukjente band på plakaten. Man får mer for pengene på Oslo Live, tror jeg :) Men jeg vil dessverre på begge..

  4. bare apropos til oslo live: santigold og echo and the bunnymeeeeen. jeg vil. men jeg er i amsterdam da, så no can do. gotta take the good with the bad.

Legg igjen en kommentar

