Om å finne uventa ting i skogen.

En som vanlig fryktelig turvillig sheltie, altså Prins, og jeg leika med pinner i skogen.

DSC_2509DSC_2547DSC_2514DSC_2521DSC_2541DSC_2575

Men man kan jo ikke leike med pinner i all evighet, og dessuten var vi på tur, så nå fikk jeg med meg Prins for å få unnagjort den obligatoriske turgåinga.

DSC_2597

Nå må jeg bare spørre deg: leika du i trehytter som barn? (Gjør du det eventuelt enda?) Jeg gjorde aldri det – jeg hadde null snekkerferdigheter og ville heller leike i dokkestua pappa bygde til lillesøs og meg. Men innerst inne hadde jeg nok et ønske om at jeg også kunne få sitte oppi en trehytte og spise markjordbær av strå.. Så kanskje jeg skal ta igjen litt av det tapte i sommer? Ikke trenger jeg å bygge noe, heller, for det er det noen kløktige barn (muligens hjulpet litt av de voksne) som har gjort allerede:

DSC_2604DSC_2606DSC_2609DSC_2620DSC_2623DSC_2624DSC_2631

Noen som blir med på trehyttefest?

2 thoughts on “Om å finne uventa ting i skogen.

  1. Trehytta var dritkul! Pappa lagde trehytte til meg da jeg var liten, men min bestefar rev den ned fordi det var «for farlig» :-(

    • Urettferdig! Du må komme en tur så vi kan ta igjen vår tapte barndom i noen andre barns trehytte. JA. :P

Legg igjen en kommentar

