Innlegg blir til mens man skriver.

Undertegnede har jubla (dog en anelse rødmende) over Alexander Rybak, drukket te av typen «grønn gresshoppe» (uten gresshopper, men derimot med tørkede blomster i) og bruker disse to gjerningene som dårlig kamuflasje for at jeg må lage et innlegg der jeg registrerer meg på Bloggurat. Da var dét gjort, hvertfall.

Og mens vi er i gang med random stuff..

DSC_1006

Hvis du er sulten og befinner deg i nærheten av Pilestredet i Oslo kan du snike deg innat veggen, opp ei trapp og inn i byens mest nedtagga kafé – Blitz. Der får du akkuratt sånn baguett som Stine skal til å gafle i seg på bildet til 15 kroner. Stine er forøvrig min Tegan-and-Sara-gitar-H&M-kaffe-te-SingStar-sjiraffbestevenn, eventuelt bare bestevenn, og blogger om Monkey Business. Nå er det seint, men er man B-menneske, så er man det. Og vi er de mest effektive på jobb, i følge Aftenposten (creds til Anne-Line, fellow nattdyr).

Natta nå? Yeah, right.

2 thoughts on “Innlegg blir til mens man skriver.

  1. I dag fikk du jammen en full blogger innom. Kommentarer blir også til men en skriver, særlig i fylla. Jeg har i dag prøvd hvor full man blir på ti øl med ølbong, og det er såpass at jeg er nær ved å svime av. Ble forresten fasinert av gapinga din, adskillig mer enn nødvendig om vi hadde kjent hverandre bedre høhø. God natt forresten :)

    • Er nok venninna mi som gaper, men du er unnskyldt grunnet promillekommentering. Haha. God natt!

Legg igjen en kommentar

